Rejestracja telefoniczna Rejestracja online
+48 506 300 801 rejestracja@grandemedica.pl
Stanisława Wyspiańskiego 13, Zielona Góra
Rejestracja Telefoniczna: +48 506 300 801
Rejestracja online

Regulamin

REGULAMIN USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

Regulamin Wirtualnej Przychodni

§ 1

Postanowienia wstępne

  1. Serwis Wirtualna Przychodnia Grande Medica, dostępny pod adresem internetowym www.grandemedica.pl, prowadzony jest przez Grande Medica Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze wpisanej do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Zielonej Górze, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000762439, NIP: 9731061848, REGON: 382020788.

2. Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Wirtualnej Przychodni.

§ 2

Definicje

  1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Wirtualnej Przychodni, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  •  Sprzedawca – Grande Medica Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 13, kod pocztowy 65-036, wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Zielonej Górze, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000762439, NIP: 9731061848, REGON: 382020788.
  • Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Wirtualnej Przychodni.
  • Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta z Wirtualnej Przychodni .
  • Wirtualna Przychodnia – serwis prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.grandemedica.pl.
  • Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Wirtualnej Przychodni), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  • Regulamin – niniejszy regulamin Wirtualnej Przychodni.
  • Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  • Konto – konto klienta w Wirtualnej Przychodni, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Wirtualnej Przychodni.
  • Formularz rejestracji – formularz dostępny w Wirtualnej Przychodni, umożliwiający utworzenie Konta.
  • Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Wirtualnej Przychodni umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  • Koszyk – element oprogramowania Wirtualnej Przychodni, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Usługi i Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  • Produkt – dostępna w Wirtualnej Przychodni rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  • Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Wirtualnej Przychodni. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

§ 3

Kontakt z Wirtualną Przychodnią

  1. Adres Sprzedawcy: ul. Stanisława Wyspiańskiego 13, 65-036 Zielona Góra.
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: rejestracja@grandemedica.pl
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: (+48)506 300 801
  4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 81 1140 2004 0000 3802 7830 5190 (mBank)
  5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  6. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach podanych w zakładce „Grafik” na stronie www.grandemedica.pl.

§ 4

Wymagania techniczne

Do korzystania ze strony Wirtualnej Przychodni, w tym przeglądania asortymentu Wirtualnej Przychodni oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

  1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Chrome lub FireFox,
  2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  3. włączona obsługa plików cookies,,
  4. aktywny numer telefonu komórkowego lub aktywne konto Skype.

§ 5

Informacje ogólne

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Wirtualnej Przychodni spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Wirtualnej Przychodni z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Przeglądanie asortymentu Wirtualnej Przychodni nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Wirtualnej Przychodni możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
  •  Ceny podane w Wirtualnej Przychodni są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT lub z niego zwolnione).
  • Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Wirtualnej Przychodni w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
  • W przypadku Umowy obejmującej prenumeratę lub świadczenie usług na czas nieoznaczony końcową (ostateczną) ceną jest łączna cena obejmująca wszystkie płatności za okres rozliczeniowy.
  • Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Wirtualnej Przychodni w opisie Produktu.

§ 6

Zakładanie Konta w Wirtualnej Przychodni

  1. Aby założyć Konto w Wirtualnej Przychodni, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych imię, nazwisko, PESEL, adres zamieszkania, nr telefonu, adres e-mail oraz ewentualnie nazwę użytkownika Skype.
  2. Założenie Konta w Wirtualnej Przychodni jest darmowe.
  3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
  4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.

§ 7

Zasady składania Zamówienia

W celu złożenia Zamówienia
należy:

  1. zalogować się do Wirtualnej Przychodni (opcjonalnie);
  2. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
  3. zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
  4. jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
  5. kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”/kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,
  6. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.

§ 8

Oferowane metody dostawy oraz płatności

  1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy
    lub odbioru zamówionego Produktu:
  2. Przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa,
  3. Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa,
  4. Odbiór osobisty dostępny pod adresem: ……………….
  5. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
  6. Płatność przy odbiorze
  7. Płatność za pobraniem
  8. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
  9. Płatności elektroniczne
  10. Płatność kartą płatniczą.

2. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Wirtualnej Przychodni .

3. Po złożeniu zamówienia z pacjentem kontaktuje się konsultant w celu umówienia terminu wizyty. Ze względu na dostępność poszczególnych specjalistów większość wizyt odbywa się do 1-72 godzin od chwili rejestracji.

§ 9

Wykonanie umowy sprzedaży

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Wirtualnej Przychodni zgodnie z § 7 Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  3. W przypadku wyboru przez Klienta:
  4. płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie …. dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
  5. płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
  6. płatności gotówką przy odbiorze osobistym przesyłki, Klient obowiązany jest dokonać płatności przy odbiorze przesyłki w terminie …. dni od dnia otrzymania informacji o gotowości przesyłki do odbioru.
  7. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
  8. A W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.

B W przypadku
zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, Klient ma możliwość żądania
dostarczenia Produktów częściami lub też dostarczenia wszystkich Produktów po
skompletowaniu całego zamówienia.

  • Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta
    liczy się w następujący sposób:
  • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności
    przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania
    rachunku bankowego Sprzedawcy.
  • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za
    pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży,

6. W przypadku wyboru przez
Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez
Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowości Produktu do odbioru
Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie
stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres
poczty elektronicznej Klienta.

7. W przypadku zamówienia
Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, Klient ma możliwość
odbierania Produktów częściami (stosownie do ich gotowości do odbioru) lub też
odbioru wszystkich Produktów po skompletowaniu całego zamówienia.

8. Początek biegu terminu
gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:

  1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności
    przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania
    rachunku bankowego Sprzedawcy.
  2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy
    odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

9. Dostawa Produktu Wirtualnego odbywa się na terenie Unii Europejskiej.

10. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Wirtualnej Przychodni w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

11. Odbiór osobisty Produktu
przez Klienta jest bezpłatny.

§ 10

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy
    Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od
    dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż
    przewoźnik.
  3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów,
    które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1
    biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
  4. W przypadku Umowy, która polega na regularnym
    dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony (prenumerata), termin wskazany w
    ust. 1 biegnie od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.
  5. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy
    oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy
    wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  • Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej
    poczty, faxem bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres
    e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej
    Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie
    można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do
    niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o
    prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
  • W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  • Skutki odstąpienia od Umowy:
  • W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
  • W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
  • Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
  • Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  • Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
  • Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  • W przypadku Usług Wirtualnych, takich jak Konsultacja Lekarska, nie ma możliwości odstąpienia od umowy jeżeli konsultacja została już zrealizowana przez lekarza.

9. W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się znajdować w opisie Produktu w Wirtualnej Przychodni.

10. Prawo do odstąpienia od umowy
zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:

  1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz
    nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca
    zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana
    w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić
    ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie
    zostało otwarte po dostarczeniu,
  3. w które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca
    szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  4. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni
    usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez
    rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci
    prawo odstąpienia od Umowy,
  5. w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na
    rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą
    wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy,
  6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po
    dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z
    innymi rzeczami,
  7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe,
    których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których
    dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy
    od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,
  8. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe
    lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym
    opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  9. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z
    wyjątkiem umowy o prenumeratę,
  10. o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane
    na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną
    zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po
    poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy,

§ 11

Reklamacja i gwarancja

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
  • W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy
    towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w
    kodeksie cywilnym.

3. W
przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do
reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli
Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu
rękojmi.

  • Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą
    elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.

4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego formularza reklamacyjnego, udostępnionego przez Sprzedawcę na jednej z podstron Wirtualnej Przychodni.

  • Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis
    wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego
    reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
  • Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy
    wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.
  • W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Wirtualnej Przychodni.

§ 12

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości
    skorzystania przez Konsumenta z
    pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
    oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach
    internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji
    społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów,
    Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami
    internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
    http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
    oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości
    skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
    roszczeń:
  3. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego
    sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o
    Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o
    rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
  4. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do
    wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia
    15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn.
    zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego
    zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
  5. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie
    rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej
    pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji
    społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in.
    Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

§ 13

Dane osobowe w Wirtualnej Przychodni

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Wirtualnej Przychodni jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Wirtualnej Przychodni zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
  3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Wirtualnej Przychodni mogą być:
  4. W przypadku Klienta, który korzysta w Wirtualnej Przychodni ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
  5. W przypadku Klienta, który korzysta w Wirtualnej Przychodni ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Wirtualnej Przychodni.

4. Klient ma prawo dostępu do
treści swoich danych oraz ich poprawiania.

5. Podanie danych osobowych jest
dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych
niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia
tejże umowy.

§ 14

Postanowienia końcowe

1. Umowy zawierane poprzez Wirtualnej Przychodni zawierane są w języku polskim.

2. Sprzedawca zastrzega sobie
prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany
przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te
zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie
Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

3. W sprawach nieuregulowanych w
niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy
prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług
drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych
osobowych.

4. Klient ma prawo skorzystać z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym
celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR
dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.